لولا اسپید مرونی

لولا اسپید مارونی

لولا : معرفی ، کاربرد ها و انوع

لولا وسیله ای است که مانند مفصل در بدن عمل می کند و دو یا چند قطعه را به هم متصل می نماید. به طوری که که یکی از آن قطعه ها و یا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا دوران کنند. انواع  مختلفی از لولا وجود دارد که در دستگاه‌ها و وسایل گوناگون و بسیار متفاوتی به کار گفته می شوند. متدوال ترین و رایج‌ترین لولاها برای درب خودرو ، اتصال لنگرهای در به چهارچوب یا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب به کار گرفته می شود.

یراق‌آلات شیشه سکوریت ارزان‌قیمت نه‌تنها عملکرد انواع درب اتوماتیک را با اختلال مواجه می‌کند بلکه ارزانی آن باعث صرفه اقتصادی نمی باشد. زیرا اولا پس از مدتی دچار نقض شده و مجبور به تعویض آن می باشیم که علاوه بر دوباره‌کاری باعث تحمیل هزینه اضافی نیز می‌شود. بنابراین باید از  یراق‌آلات باکیفیت بالا استفاده نماییم تا تردد به‌آرامی و راحتی انجام می‌گیرد و هزینه های اضافی به ما تحویل نشود زیرا درب‌ها به‌راحتی و نرمی باز و بسته می‌شوند و مشکلی از بابت خرابی لولا ها پیش نخاهد آمد.

نمونه لولای در طلایی

لیست قیمت لولا شیشه سکوریت

برای لیست قیمت لولا شیشه سکوریت و تمام یراق‌آلات شیشه می‌توانید با بخش یراق‌آلات گروه فنی مهندسی آذر آرا در تماس باشید. گروه فنی مهندسی آذر آرا ، باسابقه درخشان ده‌ساله در ارائه  انواع یراق آلات شیشه سکوریت سالهاست که همراه شما مشتری گرامی می‌باشد. گروه فنی مهندسی آذر آرا،  با استفاده از مرغوب‌ترین اجناس و بهره‌گیری از فناوری به‌روز دنیا ارائه‌دهنده انواع لولا شیشه سکوریت تولید داخل و لولای شیشه سکوریت وارداتی بدون هیچ واسطه و به طور مستقیم به شما مشتریان عزیز می باشد. شما مصرف‌کننده گرامی درصورتی‌که تمایل به خرید لولا ی شیشه نشکن دارید  می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

لولا (لولای) شیشه سکوریت  : معرفی ، انواع و کاربردها

لولای شیشه سکوریت یا لولا شیشه سکوریت چیست؟

لولای شیشه سکوریت قطعه ای آشنا برای افرادی است که در زمینه شیشه سکوریت فعالیت می کنند.  خود لولا همانطور که در بالا معرفی نمودیم قطعه ای است  مفصل دار که دو طرف یک در یا یک پنجره یا هر وسیله دیگری را به هم وصل می کند. این اتصال به گونه ای است که دو طرف وسیله حول محور لولا می توانند تا چندین درجه چرخش (تا 360 درحه ) داشته باشند. لولای شیشه سکوریت در واقع لولایی است که در قسمت درب اتوماتیک جهت اتصال درب اتوماتیک شیشه ای به هم ، یا به دیوار و … استفاده می شود.

  •  
نمونه لولای درب اتوماتیک
نمونه لولای درب اتوماتیک

مصارف لولا شیشه سکوریت (لولا اسپید مرونی)

لولا شیشه سکوریت در موارد بسیاری کاربرد دارد ولی متداول ترین و  رایج ترین نوع استفاده لولا شیشه سکوریت برای اتصال لنگه های درب و پنجره به چهارچوب و قاب ها ب، می باشد.

درب ها ی شیشه ای مانند سایر درب ها ،  برای باز و بسته شدن نیاز به لولا (هر کدام لولای مخصوص خود را دارند) دارند. به دلیل مصارف خاص و گسترده ی شیشه های سکوریت لولاهای متنوعی  برای شیشه سکوریت های مختلف در بازار موجود هست که هر یک کاربردهای اختصاصی خود را دارا می باشند.

لولای شیشه سکوریت علاوه بر تنوع در موارد مصرفشان، در واقع در نوع جنس و متریال مورد استفاده هم با یکدیگر بسیار متفاوتند . از جمله مواد مورد استفاده در ساخت لولای درب شیشه ای میتوان به ،  استیل 201، استیل 304، استیل 316 ، آهنی با روکش کروم، استیل طلایی، استیل نقره ای و تیتانیوم و … اشاره کرد.

در زمان حال و با توجه به پیشرفت معماری ، کاربردها و مصارف  شیشه سکوریت به قدری گسترده و بالا شده است که مطابق با آن  قطعات و یرآق آلات شیشه سکوریت نیز باید خود را با این تنوع و گستردگی تظابق دهد.  امروزه کاربردهای قطعات ویراق آلات شیشه سکوریت، در معماری و طراحی داخلی به قدری گسترش یافته است که هر روز سبک و طرح خاصی به این مجموعه اضافه می شود. 

لولای شیشه سکوریت انواع گوناگون و مختلفی دارد . بسته به این که شیشه سکوریت برای چه فضایی اجرا می شود و کاربرد آن در چه زمینه ای است لولای خاصی هم برای آن به کار می رود.

لولا (لولای) شیشه سکوریت  : معرفی ، انواع و کاربردها
لولا (لولای) شیشه سکوریت : معرفی ، انواع و کاربردها

انواع لولای شیشه سکوریت

درها همان‌طور که می‌دانید برای باز و بسته شدن به لولا نیاز دارند، درب‌های شیشه سکوریت نیز برای باز و بسته شدن نیاز به لولای شیشه سکوریت دارند.

لولاها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و هر کدام کارایی مختص و وظیفه منحصربه‌فردی را انجام می‌دهند. لولا شیشه سکوریت علاوه بر تنوع کاربردی دارای تنوع متریال می‌باشند ازجمله متریال های به‌کاررفته می‌توان به استیل و آهنی با روکش کروم و … اشاره نمود.

از انواع لولای شیشه سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:لولا اسپید مرونی

  1.  لولاهای درب استوپی از لولاهای درب استوپی، لولا 101، 102، 103، 104 با طرح آلمانی و فرانسه تقسیم می‌کنیم که این لولاها دارای تنوع برند وارداتی و تولید داخل می‌باشند
  2. لولای پارتیشن، برای اتصال درب شیشه‌ای به فریم یا اتصال درب شیشه‌ای به دیوار استفاده می‌شود.
  3. لولای حمام، معمولاً از لولاهای شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار را شامل می‌شوند

قیمت روزانه لولای شیشه سکوریت | لیست قیمت لولا شیشه سکوریت

لولا وسیله مفصل داری برای اتصال دو قطعه است، که یکی یا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا دوران کنند. انواع لولا در دستگاه‌ها و وسایل گوناگون و بسیار متفاوتی بکار می‌رود. رایج‌ترین لولاها برای اتصال لنگرهای در به چهارچوب یا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب بکار می‌رود.

استفاده از یراق‌آلات شیشه سکوریت ارزان‌قیمت نه‌تنها عملکرد درب را با اختلال مواجه می‌کند بلکه به‌جای این که ارزانی آن باعث صرفه اقتصادی باشد باعث دوباره‌کاری و تحمیل هزینه اضافی نیز می‌شود، درصورتی‌که اگر از یراق‌آلات باکیفیت بالا استفاده کنید تردد به‌آرامی و راحتی انجام می‌گیرد زیرا درب‌ها به‌راحتی و نرمی باز و بسته می‌شوند.برای قیمت لولا شیشه سکوریت و تمام یراق‌آلات شیشه می‌توانید با بخش یراق‌آلات از شرکت رامادر در تماس باشید.

فروش لولا شیشه سکوریت 

شیشه سکوریت از مقاوم‌ترین شیشه‌هاست که تحت شرایط خاصی تولید می‌شود و بسیار کاربردی است.

شیشه سکوریت مانند سایر انواع درب و شیشه برای نصب نیاز به یراق دارد.شیشه سکوریت دارای متنوع بسیاری در کیفیت‌های گوناگون است. جابه‌جا شدن و اتصالات در شیشه سکوریت توسط یراق لولا است.

از مهم‌ترین یراق شیشه سکوریت اتصال‌دهنده‌ها، قفل و دستگیره‌ها و… می‌باشد. و از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین یراق‌ها، فروش لولا شیشه سکوریت را می‌توان نام برد.

انواع لولا درب شیشه سکوریت

با توجه به کاهش متراژ ساختمان‌ها و نیاز به تفکیک فضاهای داخلی استفاده از شیشه به‌عنوان گزینه‌ای مناسب در طراحی درب‌های ورودی، پارتیشن‌ها، اتاق‌ها و… محسوب می‌شود که در این بین درب‌های لولایی شیشه‌ای کاربردی و مناسب است و علت حجم بالای این محصول را می‌توان میزان رضایتمندی از نحوه طراحی، تولید و اجرای منحصر به فرد دانست. انواع لولا درب شیشه سکوریت گازور کابینتی، گازور آرام‌بند و لولا برای درب‌های زاویه‌دار، لولا مخفی و لولا برای مصارف خاص را در برندهای ترکیه و غیره مشاهده می‌نمایید. با بیش از ده سال سابقه در زمینه انواع یراق‌آلات هم‌اکنون انواع لولاها با بهترین کیفت را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. کارشناسان مجموعه آذر آرا به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما در عزیزان می‌باشند.

معرفی لولا اسپید مرونی

هنگام خرید یراق الات نیاز به استعلام قیمت به همراه مقایسه مشخصات فنی لولا مرونی داشته باشیم که مشتری هنگام خرید دچار استرس و تهیه لیست قیمت باشد. و مشتری با مقایسه قیمت لولا مرونی در سایت های مختلف به بهترین انتخاب دست پیدا کند.شرکت آذر آرا برای پارتیشن شیشه ای به درخواست مشتری از لولای مرونی هم استفاده می کند و افرادی هستند که به زیبایی محیط اهمیت می دهند. استفاده از یراق الاتی چون لولای پارتیشن گزینه ای مناسبی برای پارتیشن از شیشه است.جهت استفاده یراق‌آلات و لولای مرونی معمولا انتخاب سایز برای دستگیره سلیقه ای است. دستگیره ی لازم برای پارتیشن شیشه ای لولا مرونی کافی است.

لولا اسپید مرونی یا لولا شیشه به دیوار پارتیشن یکی از جدیدترین تولیدات شرکت فنی مهندسی آذر آرا می باشد که با جدیدترین دستگاه های روز دنیا و با بهترین مواد و بالاترین کیفیت تولید می کند.

لولای شیشه به دیوار پارتیشن
لولای شیشه به دیوار پارتیشن
لولا شیشه به دیوار اسپیدی
لولا شیشه به دیوار اسپیدی

لولا (لولای) شیشه سکوریت : معرفی ، انواع و کاربردهالولا (لولای) شیشه سکوریت : معرفی ، انواع و کاربردها



لولا مرونی
لولای مرونی، لولایی با وزن 400 گرم با جنس آلیاژی و پین فولادی میباشد.که بعنوان لولای شیشه به دیوار افقی با زاویه چرخش 180 درجه برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرد. وزن قابل تحمل هر لولای شیشه به دیوار مرونی اسپید 40 کیلو گرم میاشد و شامل رنگ های مشکی، صدفی، استیل مات و میباشد.

لولا مرونی طرح جدید
لولا مرونی طرح جدید
لولا مرونی
لولا مرونی


قیمت لولا مرونی
برای اطلاع از آخرین قیمت لولا مرونی میتوانید با شماره تلفن مندرج در سایت تماس با آذر آرا تماس بگیرید. لازم به ذکر است که شرایط ویژه فروش برای لولا مرونی در نظر گرفته شده تا به صورت عمده به همکاران داده شود. جهت اطلاع از شرایط و قیمت روز لولا مرونی و قیمت همکار لولا مرونی با پشتیبانی سایت از طریق تماس یا واتسآپ در ارتباط باشید.

قیمت لولا مرونی
قیمت لولا مرونی




3 thoughts on “لولا اسپید مرونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *