معرفی شیشه بالکنی

شیشه بالکنی

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده هنگام گذران اوقات خود در محیط بالکن سر و صدای وسایل نقلیه و ماشین هایی که در نزدیکی شما در حال عبور و مرور هستند یا کارگرانی که مشغول کار کردن هستند آرامشتان را مختل کند؟

پیشنهاد ما به شما داشتن یک بالکن شیشه ای جذاب و خیره کننده است که عاری از هرگونه آلودگی صوتی یا گرد و غبار باشد.

 

نمونه کار بالکن شیشه ای تهران

 

یک بالکن شیشه ای یا یک شیشه بالکن که به آن جام بالکنی یا شیشه تراس هم گفته می شود، می تواند زیبایی بالکن شما را دو چندان کرده و ویژگی های متعدد و درخوری به آن بیافزاید.

با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توان از فضای بالکن استفاده کرد. و همچنین در فصول گرم سال نیز با جمع کردن تمام شیشه ها در یک طرف فضایی دل چسب را در کنار خانواده خود تجربه کنید. در واقع این امر موجب اضافه شدن یک بخش به سایر فضاهای ساختمان می شود و فی الواقع این امر در منازل کوچک با متراژ پایین می تواند در گسترش فضای آپارتمان نقش بسزایی داشته باشد. امری که امروزه با توجه به زیباسازی فضای درونی و بیرونی ساختمان نظر افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

یک نقطه دید زیبا و وسیع، نور مطلوب و فیلتر شده، فضای کافی، کاهش چشمگیر سر و صدا، محیط عاری از گرد و غبار آزاردهنده و کثیری از ویژگی های دیگر از مهم ترین مزایای یک شیشه بالکن است که با استفاده از این محصول برای شما ملموس خواهد بود.

یک بالکن شیشه ای در واقع یک گزینه ایمن تر از یک نرده بالکن سنتی می باشد؛ در نمونه های قدیمی بالکن ها رها کردن کودکان در محیط بدون حفاظ مناسب و مطمئن امری نگران کننده بود اما با کمک شیشه بالکن کودکان شما می توانند ساعت ها در محیطی امن، اوقات پر از آرامشی را برای خود رقم بزنند.

 

شیشه بالکنی
این سیستم با حرکت شیشه سکوریت در ریل ها کار میکند و به صورت آکاردئونی تمام پنل ها گوشه ی پنجره جمع خواهد شد.

 

در صورتی که شما نیز از علاقه مندان به نگهداری گل و گیاه هستید و مایلید تا فضای بالکن آپارتمان خودر را با انواع گل و گیاهان سرسبز روحی تازه ببخشید، تراس شیشه ای یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

 

ویژگی ها و مزایا

از مهمترین مزیت های سیستم بالکنی شیشه ای از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تراس شیشه ای دورنمای بزرگتری را از طبیعت پیش رویتان برای شما به نمایش می گذارد.
  • می تواند به عنوان یک عایق صوتی برای جلوگیری از ورود سر و صدای مزاحم به خوبی عمل کند.
  • از ورود گرد و غبار و خاک به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • از ایجاد مزاحمت و ورود حشرات به منزل شما پیشگیری می کند.
  • ایمنی ساختمان شما را افزایش می دهد و در کاهش سرقت از آپارتمان شما نقش بسزایی دارد.
  • همچنین دغدغه ی شما را در مراقبت از کودکان حین بازی و گذران وقت در محیط بالکن از بین می برد.

 

قیمت شیشه بالکن

برای تعیین دقیق قیمت شیشه بالکنی باید در نظر داشت که تراس شیشه ای از اجزای متعددی تشکیل یافته که هر کدام می تواند در رنج قیمت شیشه بالکنی تاثیرگذار باشد.

مهمترین فاکتور در تعیین قیمت تراس شیشه ای اندازه شیشه مورد استفاده می باشد که برای تعیین آن از متر مربع استفاده می شود. با افزایش متر مربع شیشه مورد استفاده هزینه بالکن شیشه ای نیز افزایش می یابد.

دومین عامل در تشخیص قیمت نوع شیشه مورد استفاده است.

همچنین یراق مورد استفاده در تراس شیشه ای نیز در تعیین قیمت تاثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *